Slamtelen

Szerelmetes csokor

2012.02.17. 23:01 Bracci

Egyszer volt... egy barátnő. A múltidő pontosan leírja... de maradt pár verstöredék

'Mint nyíló virágnak a víz, úgy kellesz nekem
hogy szebbé varázsold unalmas életem
nélküled az élet, egy fabatkát se ér
mindmáig remélem, hogy ideülsz mellém
mert lelkem veled teljes, mint holdfénye az éjjen
veled lágyan beszélek, sohase keményen
mert te vagy, te vagy angyalkám, a szivem választottja
a jókedv neved hallatán, szívem elárasztotta.'

 

'Életembe csöppentél, jó néhány hónapja
azóta vagyok én, az arcodnak rabja
elvarázsolsz engem, elcsavartad a fejem
azóta úgy érzem, megtaláltam a helyem
megtaláltam a helyem, e kusza nagy világban
mert szerelmes lettem, a legeslegszebb lányba
te vagy az a lány, ki cirógatja lelkem
és boldog vagyok végre, mert helyemet megleltem'

Értéke megkérdőjelezhető, de ez is egy szelet belőlem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slamtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr764126065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása