Slamtelen

Hit

2012.08.10. 22:14 Bracci

'Még bőven tél volt,
mikor egy lány, kinek arca mint a hold
úgy ragyogta be a teret,
éppen előttem szelte át az úttestet.

A többi már homályos, sötét is volt
és már szomjas se voltam.
Csak a hit volt, mit magamnak adagoltam
minden este, mikor mind a két szemem azt leste
átszeli e teste az utat megint,
esetleg kezével felém legyint,
vagy észre se vesz, s járja tovább saját útját.

Már nyár van,
s a hitem elveszett e lányban,
azóta se hallom, azóta se látom,
de ameddig élek, addig én őt várom.'

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slamtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr414706317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása