Slamtelen

Csokor for U

2011.10.22. 00:12 Bracci

 Mai az amolyan 'gyűjtemény' lesz (vagy túl rövidek, vagy túl bénák, és a tömegbe így elvész).

1.'Szívjál jointot az beüt,
vagy kiüt mint J. Müller Menüt,
az látszik, hogy játszod a tetüt
de ígyál egy sört, az majd lehűt.'

2.'A karma megmar ma
ha te vagy Isten barma,
majd Allah meg Jahve
lehuppannak a Földre,
a stílus, a vitrus
be ütött mint a gyíkhús

Ne küldjed a spamod
mert rádmennek a spanok.

A tegnap már elmúlt
jól kiütött a vermut,
de holnap már szerda
kellene a verda.'

3.'Nem vagyok Kossuth, nem írok gyertyafény mellett
neked a világ, nekem egy zacskó chips kellett
volt még egy terved, de abból semmi gond nem lett
bevetem magam, majd az egész világ megvet.'

4.'Csak sajnálni tudlak
mert lenyomtak az újak.
Ha nem bízol bennem
nem én vagyok a seggfej
én ajánlatot tettem
és azt komolyan vettem.'

5.'Ez se gond neked, csak nyomd be Jigsaw-t a körbe
de ezek után te hogy néznél tükörbe?
Slammersz vagy nyersz, a döntés a tied
amit ma kavarsz, innen elvigyed.'

6.'Hey get up get up ez itt káp,
mivan, kajak beszívtá?

A mai árak mellett a skitem is skittles,
ha ez magas neked, a legjobblesz ha leülsz.
A fűnek maradéka még az arcodon virít,
a kutyádra azt hiszed, hogy kenyeret pirít.

Magyarhonba megesik, kocsid lowriderbe vált
a királynő este egy csövessel hált,
aztán egész este hányt,
így vesztett némi bájt.'

7.'Elragad magával a tangens hiperbolikusz,
mint tinigyereket a diszkódrog és bulikosz.'

Ennyi. Enjoy ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slamtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr733321173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása