Slamtelen

Angyal vagy

2012.02.17. 23:17 Bracci

'Te ott, te angyali lény
miért nem lehetsz enyém?
Álom maradsz, csak áhítat
mit a könnyem átitat.

Bolond vagyok, és magányos
se nem erős, se nem lányos,
neked az élet egy lángos
de nekem ez túl furmányos.

Hogy elestem? Az meglehet
ember többet nem tehet,
a cél messze, nekem végem
Földön élünk, nem mesékben.

Az élet zár, nincsen kulcsa
ezért is lett ilyen furcsa,
az élet kép, keret fogja
így lettem én annak foglya.

Ha el jön a vég, akkor késő
nincsen kalap, kabát, véső,
lehet jókedv, düh, vagy harag
de arcom emlékként megmarad.'

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slamtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr404126120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása