Slamtelen

Szennyes

2012.02.17. 22:44 Bracci

Kis csemege... Írtam vagy 3 éve, de most kicsit átdolgoztam mai szájízemhez

'Szenny világ ez, ahol mi élünk
nincsen sok, sőt semmi reményünk,
nem tudom, hogy mit és mér' teszek
attól félek, hogy itt el veszek.
 

Féljél te is, féljél nyugodtan
látlak már lent, fekszel halottan.
 

Érzem a lelked, hallom, hogy hallasz
ne gondolj rám, nem vagyok balfasz,
a halál vagyok, haláli pilóta
pokolra viszlek, ott élek mióta.

Lábamon folyik piros kis véred
de aki nem ember, annak ez méreg,
 

Pokolnak angyala, mennyország ördöge
bennem lakozik szívednek börtöne.
 

Üvöltsél bátran, azt csak én hallom
már gonosz vagyok, de ezt be is vallom,
úgyis jól játszol, felrakom youtube-ra
ez ad majd okot belső háborúra.'

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://slamtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr504125998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása